سطح استراتژی سازمان
استراتژی های شرکت تهران راهوار
شرکت تهران راهوار به عنوان بازوی اجرایی عملیات حمل و نقل شرکت NFC، با بکارگیری فناوریهای نوین با نگرش تکاملگرایانه و خلق ارزشهای پایدار را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است. انجام عملیات بموقع و با دقت بالا در بنادر جنوبی ، بکارگیری شرکت های معتبر بازرسی در مراحل تخلیه و بارگیری ، ایجاد نظامهای فناوارانه متناسب با نیاز مشتری با توجه به نیاز به دریافت گزراش آنلاین ، هدف محوری این شرکت میباشد. برنامههای عملیاتی منسجمی در راستای استراتژیهای مدون این شرکت به مرحله اجرا گذاشته شده است. شرکت تهران راهوار تلاش می نماید تا از این رهگذار تعالی سیستم خدمات حمل ونقل در حوزه فورواردری کشور را با استفاده از شاخصهای جهانی، در قالب سیاستهای بومی به بهترین شکل ممکن محقق سازد.
براساس برنامهریزی استراتژیک شرکت تهران راهوار، موضوعات استراتژیک شرکت به شرح ذیل ارائه میگردد:
· حمل و نقل مطمئن و به موقع فرآورده های تخصّصی نفت، گاز، پتروشیمی، مواد پرخطر و کالای عمومی با حفظ سلامت محیط زیست
· توانمندسازی مداوم و توسعه ظرفیت های خلاقیت منابع انسانی
· توسعه قابلیتها و توانایی های سازمانی، مدیریتی و اجرایی در زمینه اجرای پروژه های بخش های نفت و گاز و پتروشیمی و حمل خودرو
· پیشگامی در صنعت حمل و نقل با نوآوری، چابکی و افزایش ظرفیت
· جلب وفاداری و رضایت مشتریان داخلی و خارجی
· برنامه محوری با نگرش پایداری خدمات و ارتقاء فرآیندهای پشتیبانی